Morgen weer verder.

29 juli 2016 - Mount Robson Provincial Park, Canada

Afgelopen dagen enorm genoten van ons mooie huis en omgeving. Morgenochtend gaan we weer door. En het is prachtig weer. We boffen enorm.

Gisteren hebben we een prachtige hike gedaan naar Kinney Lake. De hele tocht voerde langs een, af en toe kolkende, rivier.

Kinney Lake Trail rivier  Kinney Lake Wespennest  Kinney Lake Dirk  Rode bloem   Kinney Lake Jill  Kinney Lake Trail Mieke  Dikke bomen  Kinney Lake Dirk 2  Kinney Lake Trail Lars en DirkKinney Lake

Vandaag zijn we in Valemount bij een ondiepe rivierbedding geweest (start Fraserrivier) waar de zalmen altijd paaien. Volgens de medewerkster van het infocentrum zijn ze dit jaar laat. Helaas dus nog geen zalmen te zien.

Morgen gaan we door naar Clearwater. Een tocht van ongeveer 2,5 uur, dus dat valt erg mee/ Onderweg bij Blue River gaan we een Rivier Safari doen en hopen dan langs de oevers wat meer wild te spotten. We hebben er zin in.

Coca Cola 6

Coca Cola 1

Lars vindt de Coca Cola wagens erg leuk. Ook de grote truck gezien uit de Coca Cola Kerstreclame, maar die vloog voorbij. Helaas geen foto.....

1. Marian de Graaf:
    29 juli 2016
    Schitterend. Mooie foto's. Wat is het daar toch mooi.
    Nog lekker genieten. Liefs Marian.
  2. Marjan spaans:
    30 juli 2016
    Weer leuk om te lezen. Met name wat je schreef over Lake Louise, Icefield Parkway enz.
    Wij zagen de gletsjer voor het eerst en konden dus niet vergelijken maar ome Ab zei toen hij net in Canada aankwam de gletsjer nog tot aan de weg kwam. Veel plezier nog.